zondag 14 juli 2013

Center Step Card

Hallo,
Deze keer een Center Step Kaart.
En nee, dat is helemaal niet moeilijk om te maken.
de basis heb ik wit gehouden en ben met het mooie design papier Quatrefancy Special aan de slag gegaan. Deze lijn kan je vinden in de catalogus op blz 150.
Ik zal de kaart eerst even laten zien.
Welke stempel is dit zal je denken... Nou het is de Regarding Dahlias.
En de tekst stempel  is er een van de Sassy Salutions en is deze maand nog met 25% korting te krijgen. Dus geen 28,95 maar 21,71 en dat is dan de houten stempel.
Wil je liever een clear stempel dat kan ook geen 22,95 maar je betaald 17,21 euro.
Hier aan de hand van foto's de uitleg.

Het is lastig te zien, maar je neemt een stuk van 13,5 cm bij 27. en dan ga je op 11,5 cm een lijn trekken en vanaf 2 cm vanaf de kant ga je rillen 9,5 cm en houd je weer 2 cm over.
 Vervolgens ga je rillen13,5 cm en dan niet helemaal maar aan iedere kant 2 cm.
Op 23 cm en op 25 cm ook een rillijn en weer 2 cm van de kanten af.
Dan heb je een vlak van 9,5 bij 13,5 cm.
zo ziet het er dan uit.
dan de design papiertjes op maat snijden en opplakken.


Dan heb je nog een stuk cardstock nodig van 13,5 bij 12 cm. 1 cm rillijn maken en dan aan de kaart plakken, zodat je een ondergrond heb. Ook hier heb ik een designpapier opgedaan.
dan krijg je dit.
De dahalia 2x gestempeld, en met een aqua painter pencil ingekleurd. zie blz 164 van de catalogus.
de bovenste dahlia heb ik iets kleiner geknipt en met een 3d dimensionals  op geplakt.
De Regarding Dahalias vind je op blz 91 van de catalogus.
Door op het plaatje van de catalogus te klikken kan je er in kijken.

Nou ik zou zeggen, heel veel plezier bij het maken van deze kaart.
Heb je interesse in een van deze gebruikte producten, laat het me dan weten via de mail.
Misschien wil je deze kaart tijdens een workshop maken, dat kan, (mits je zeg binnen een straal van 25 km bij vandaan woont) Mail me voor een datum af te spreken.
tot de volgende keer.
Miranda









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...