zaterdag 27 juli 2013

gewoon nagemaakt....

Hallo allemaal,
Tja, het kaartje in de catalogus heb ik gewoon nagemaakt.
Ik vond hem zo leuk, dus ... ben ik aan de slag gegaan met de Hostess set Happy Flowers.
de kleuren bermuda bay en daffodil delight en wisper white, het achtergrondje is gemaakt met de embossingmal  modern mosaic. Alleen heb ik een ander lintje gebruikt.
De tekst komt uit de andere hostess set Morning Meadow.
de sets zijn te vinden op pagina 202 en 203.
Het resultaat mag er wezen.
Wil jij ook deze set..... boek dan een workshop of verzamel een grote bestelling bij elkaar.
Voor meer informatie neem eens een kijkje onder het kopje workshop/party bij jou thuis.
Heb je vragen of wil je een workshop afspreken laat het me dan weten via de mail.

tot de volgende keer.
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...