donderdag 11 juli 2013

Hello You

Gisteren ben ik met de nieuwe Stempelset Regarding Dahlias aan de slag gegaan.
Die Regarding Dalias set kan je vinden in de catalogus op blz 91, daar kan je wel alle kanten mee op. Een kaartje voor hello, Hi of een thank you, of een uitnodiging.
Ja, ik denk dat ik hier nog vele leuke kaarten mee kan maken.
dan hier de kaartjes van gisteren.

 Hier de garden green gebruikt en de daffodil delihgt marker.
Omdat ik het een beetje kaal vond, dacht ik wel met waterspetters iets te kunnen..

Maar zoals je ziet, werkt dat niet echt.  Hier kan je dan beter een spritzer voor  gebruiken. zie in de catalogus op blz 164. Ik zal er eens mee gaan stoeien en dan het resultaat aan jullie laten zien.

Zo, dan ga  ik nu weer opzoek naar een leuk model kaart met uitleg, en zal deze van het weekend plaatsen.

tot dan!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...