dinsdag 2 juli 2013

Nieuwe Catalogus 2013-2014

Hallo Allemaal,

Eindelijk is het dan zover, de nieuwe catalogus is uitgekomen!
Door op het plaatje te klikken kom je in het pfd bestand, en kan je lekker gaan kijken wat voor mooie dingen er allemaal weer in staan.
Er zittem echter al wel foutjes in de catalogus, namelijk;


 *De Cardstock &Padkit op blz 139 het artikel nummer 131293 is onjuist evenals de prijs van 36,95 euro klopt niet. Het moet zijn artikelnummer 132281 en de prijs is 61,95

 *En 2 artikelen hebben hetzelfde bestelnummer gekregen. De Mooi vlinder Bigz en Lattice Bigz beide vermeld als 114507 maar moet zijn:
Beautiful Butterflies Bigz Die  114507
Lattice Bigz Die  115958
 

Wil je een bestelling plaatsen, laat het me dan weten via de mail voor 4 juli, want de 5e ga ik bestellen.
Hier een kaart met de stempelset Mosaic Medness (staat op blz 123) gemaakt.
Deze set kan je combineren met een pons, en is nu zeer aantrekkelijk om aan te schaffen, je krijgt 15% korting als je stempel en pons koopt. Ook is er een embossingmal (zie blz121 en 191).
Ik heb een kaartje gemaakt met de in colors 2012-2014. Te vinden op pagina 140 van de catalogus.
stempelen en de pons gebruiken, alles in een patroon plakken en klaar!
Of misschien wil je liever iets met designpapier maken.

Ik heb hier het papier Gingham Garden gebruikt (deze kun je vinden op pagina 153)
Mooi papier, met verschillende designs.

Heel veel plezier bij het bekijken van de catalogus.
En kom je iets tegen wat je wil bestellen... laat het me weten.
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...