donderdag 1 augustus 2013

nog een leuke actie.....

Ja ja, weer een hele leuke actie, en is de hele maand augustus geldig!

Koop 3 verpakkingen van Select Designer Series Papier en krijg 1 verpakking gratis.
Is dat nou leuk of niet???

In deze actie zit Niet de designer series paper stack, (blz 150)
ook Niet de Specialty designer series paper, (blz 152).

Het zijn dus de design series die je kan vinden op blz. 151, blz.153 en blz.154 in de Catalogus.

 3 verpakkingen en dan mag je er een gratis bij uitzoeken.       Maar misschien

Wil je wel 6 pakken desigpapier, dan krijg je 2 gratis erbij. en heb je 8 verpakkingen totaal.

Wil jij van deze actie gebruik maken? Stuur me dan een mail, met de naam en de nummers van het papier naar me, dan kan ik het voor je bestellen.

tot de volgende keer.
Miranda


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...