vrijdag 27 september 2013

Creatieve Tour

Hallo,

Gisteren en vanavond heeft Stampin' Up! een Creatieve Tour in Nederland.
En ik ben gisteren avond geweest, en oh wat was dit leuk en gezellig.
Voor deze avond  heb ik deze

 naambadge gemaakt . Ik heb de incolors 2013-2015 gebruikt en de stempelset Flower shop in combinatie met de pons.
 Heb anderen mogen ontmoeten en onderling hebben we swaps uitgedeeld.
Deze had ik gemaakt,
Het is een techniek kaart.  Wil je meer weten en zien, google of kijk op Youtube.
Het is de Faux Tile Stamping techniek.
Wat je hier voor nodig heb is een malletje zelfgemaakt, inkt en een sponsje. De kleuren die hier gebruikt zijn; Always Artichoke, very vanilla,  Rose Red, Chocolate Chip. En de stempelset Morning Meadow ( een hostess set) en de Regarding Dahlias.

Natuurlijk zijn we ook creatief geweest, en hebben we iets gemaakt.Tevens het nodige aan informatie gekregen, en ik kan jullie vertellen dat er op korte termijn iets leuks gaat komen, dus houd het blog goed in de gaten..

tot de volgende keer,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...