maandag 25 november 2013

envelop punch board

Tja het blijft toch wel een heel leuk apparaat.
Op de beurs had ik hem ook staan, en hier lagen dan een aantal enveloppen bij, het grootste en kleinste formaat, en nog een aantal tussen liggende maten.
Ook heel leuk om te maken is een tasje.

Hier het prachtige(kerst) designpapier uit de kleine catalogus gebruikt.
Wil je weten hoe ik dit tasje heb gemaakt? klik dan hier 
En maak zelf ook dit leuke tasje.

wil je weten wat je nog meer met het punch board kan.... neem dan hier eens een kijkje
Heb je vragen of wil je het envelop punch board bestellen, stuur me dan een mailtje.

groetjes Miranda

1 opmerking:

  1. Gaaf!!! Ik had hem ook al ergens gevonden, alleen nog niet gemaakt. Ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...