vrijdag 1 november 2013

Je eigen envelop maken


Ja jullie lezen het goed, eindelijk is er dan ook eentje van Stampin' Up!
Een envelop punch board.
Met deze tool kan je maar liefst 60 envelop maten maken.
Je kan het zo gek niet bedenken, maar een kaart afmeting van 5,1x8,9 cm daar kan je in de winkel geen passende envelop vinden. Maar nu kan je hem wel zelf maken!
Ook vierkante kaarten van 15,2x 15,2 cm kan je een eigen gemaakte envelop geven.
Kijk hier voor een meer uitleg.
De prijs van dit geweldig leuke tool is 22,95 euro.

Maar met deze envelop punch board kan je nog veel meer leuke dingen doen. Kijk maar eens op Youtube.
Ik heb er een doosje meegemaakt.
De basis is Daffodil cardstock, en ik heb met de incolors van 2012-2014 de bloemen van de flower shop gestempeld. Het label komt van de Chalk talk set.

Wil jij ook deze envelop punch board hebben? stuur me dan een mailtje.
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...