dinsdag 10 december 2013

Ja hoor...



Het is weer zover..

80% korting op producten uit de Clearance Rack, klik hier  om te zien om welke producten het gaat.
Heb je geen credit card en wil je wel een van deze producten, dat kan ook.. stuur me een mailtje en dan zal ik ze met de verzamelbestelling meenemen. Wel bestaat de kans dat  een product mogelijk is uitverkocht.


Heb weer een leuke verjaardagskaart gemaakt. De Jarige was er weer erg blij mee.
Hier met groene en blauwe kleuren aan de slag gegaan. Een sponsje en malletje voor het luchteffect, Pons en schaar voor de rest. Hoe simpel kan een kaart zijn?

 Heb je nog iets op je verlanglijstje voor de kerst? Stuur me dan een mailtje... voor 12 december, dan heb je het nog voor de kerst in huis.

groetjes Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...