zaterdag 27 december 2014

Ja hoor, ik krijg het weer voor elkaar. Nu zul je je afvragen wat dan..
23 december begon het met zere keel, en snel volgde de rest, gevolg in je bed, uitzieken en hopen dat je met de kerst redelijk bent opgeknapt. Zo gezegd is niet zo gedaan, ik kon wel op familie bezoek. Ondanks dat ik me niet helemaal fit voelde heb ik toch gezellige dagen gehad.

Op naar 2015!
Omdat er vandaag sneeuw wordt verwacht vond ik dit doosje van Olaf uit de film Frozen wel toepasselijk.
Gemaakt met de Curvy Keepsakes thinlits Box Die.

Het lijf heb ik met verschillende circle ponsen genaakt, en ovalen voor de kop.

Nog een paar dagen is de seizoens catalogus autumn-winter geldig, tot 5 januari om precies te zijn. Misschien wil jij nog die ene mooie set uit deze catalogus hebben, of dat prachtige papier, lint. Wees dan snel, want tot 5 januari kan je die nog bestellen, daarna echt niet meer.
Op 5 januari komt er een nieuwe Spring Summer catalogus, en ik kan je al verklappen die staat boordevol met mooie spullen. Afgelopen week had ik al iets laten zien. En dat doe ik nu weer.


Leuk die critters, vooral voor een kinderkaart. Deze kaart speciaal voor mijn neefje gemaakt, Hij is vandaag ook weer een jaartje ouder geworden.
Deze set is leuk om in te kleuren met de markers, aquapainters en de blendabilities.

O ja, afgelopen woensdag is er weer een nieuwe Weekly deal gekomen. Deze zijn geldig van 23 december t/m 30 december.

Deze keer zitten er weer leuke dingen tussen. een stempelset (wood) en vele dies.
Zit er iets leuks voor je bij? laat het me dan weten, dan zal ik het voor je bestellen.
Iedereen een leuk weekend,
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...