zaterdag 31 januari 2015

Pop-Up Diorama Card

Zo het is weer tijd voor een leuke kaart,  eentje met een link naar.....
deze keer kwam ik een versie op, de Pop-Up kaart tegen.
Juli Davidson heeft er eentje gemaakt met de beroemde set Painted Petals. (blz 19).
Geweldige kaart al zeg ik het zelf, en daarom heb ik hem gewoon lekker nagemaakt. 

Omdat het een niet al te moeilijk patroon is heb ik er nog eentje gemaakt.
de set Balloon Bash heb ik hierbij gebruikt.



 het designpapier komt uit de serie Birthday Bash Specialty (blz 12) spring/ summer

 Ik zal ook mijn nagemaakte kaart even laten zien.



Ik vond het nog een hele klus om de bloemen en de blaadjes in evenwicht te krijgen. En uiteindelijk, is het me dacht ik wel gelukt.

 Wil jij ook zo'n kaart maken? neem dan hier maar eens een kijkje, en klik Hier.


Heb je vragen over het een of ander,
wil je iets bestellen,
of misschien heb je zin in een workshop,
stuur me dan een mail.

dan nog even de lijst met producten die ik gebruikt heb.
Built for Free Using: My Stampin Blog

groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...