woensdag 18 februari 2015

Deals.

Zo weer tijd om even Hallo te zeggen.
Deze kaart kwam van de week uit mijn handen.

Ik vind het toch  "tover papier"dat prachtige sale-a-bration irresistibly papier.
Met een sponsje of dabber in de inkt en hup uitvegen op het papier en dan kijken wat voor prachtig resultaat je krijgt.
En oh, wat ben ik blij met die vlinder stanzen (blz 26)  En dat alles met de incolor 2014-2016 gemaakt.

Natuurlijk is het ook weer woensdag, (ik moet zeggen dat de weken omvliegen) dus tijd voor nieuwe Weekly deals. Deze zijn geldig van 18 febr t/m 24 febr.



Zit er een leuke deal voor je bij...... laat het me weten, dan zal ik het voor je bestellen.
En de Sale-a-bration actie gaat nog door tot 31 maart. Dus profiteer nog van doe prachtige producten.

Ik zal nog even mijn lijst van gebruikte producten laten zien van de kaart die ik heb gemaakt.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Iedereen nog een prettige dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...