woensdag 11 maart 2015

Sea Street en ander nieuws

Hallo allen,
Laat ik beginnen met deze mededeling.
Gisteren is helaas bekend gemaakt dat de Blendabilities definitief niet meer te bestellen zijn.
En dat vind ik persoonlijk niet leuk.
de Blendabilities die ik de afgelopen periode geleverd heb, zijn door mij persoonlijk gecontroleerd, waren deze van slechte kwaliteit dan stuurde ik ze retour. Daarvoor in de plaats zijn nieuwe goedwerkende blendabilities geleverd.
Voor nu, ga lekker met deze Unieke blendabilities aan de slag,  want ze zijn niet meer verkrijgbaar!
Alhoewel ik het ook erg vervelend vind, heb ik ook begrip voor de beslissing die Stampin' Up! heeft genomen. Het bedrijf wil alleen de allerbeste producten verkopen en als de fabrikant geen topkwaliteit kan leveren, dan neemt Stampin' Up! een beslissing, ook als dat een minder leuke is.
Mocht je vragen hebben over de Blendabilities, laat het me dan weten.


Deze keer heb ik een kaart te laten zien, waar weer iets bijzonders mee is.
Het is een Pully Card. Gemaakt met de stempel set Sea street en het prachtige design papier Maritime.


 Trek je aan het lint, dan komt er uit beide zijde een tag



 Deze kaart ooit tijdens een workshop gemaakt, de dames waren erg enthousiast.
Wil jij ook zo'n leuke kaart maken? Neem dan HIER een kijkje.

Natuurlijk is er ook een nieuwe Weekly deal.
Deze deal is geldig van 11mrt t/m 17 maart


Built for Free Using: My Stampin Blog


als er vragen zijn dan hoor ik deze graag
groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...