zaterdag 28 maart 2015

Yo-yo spinner

Hallo Allen,
Nog 4 dagen en dan is het Sale-a-Bration feest afgelopen, 31 maart. Dus als je nog een prachtig product uit een van de folders wil hebben... wees dan snel.
Ik weet niet wat jullie van de From the Herd set vinden, maar ik vind hem helemaal geweldig. Heb er al vele kaarten mee gemaakt, de een nog mooier en leuker dan de ander.
Nu kwam ik een tijdje terug een Youtube filmpje tegen, en heb hier lekker om moeten lachen.
Deze kaart heb ik dan ook (na) gemaakt.


Het inkleuren heb ik met de Blendabilities gedaan, echter zijn deze nu niet meer verkrijgbaar, maar een goed alternatief is inkleuren met de blenderpens of aquapainters en natuurlijk kan je de many marvelous markers gebruiken.
En in de binnenkant komt de rest van de tekst!


Bij het maken van deze kaast heb ik zoveel lol gehad dat ik er ook een workshop mee heb gegeven. De dames waren het met me eens, geweldig leuk om te maken, alles combineert ook zo goed met elkaar.

Nieuwsgierig? Ik zou zeggen, kijk naar het filmpje en ga dan zelf aan de slag.
klik HIER 
Heel veel plezier bij het maken van deze kaart.

Heb je vragen over het een of ander.. laat het me dan weten.
Iedereen een leuk weekend.
Miranda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...