maandag 13 april 2015


Ooh wat heb ik een leuk en gezellig weekend achter de rug.
Ik heb weer veel bekende gezien, maar ook een heleboel nieuwe mensen gesproken.
Ook nu zeg ik, als er vragen zijn over het een of ander,
Stond er iets op de beurs en wil je er iets over weten, stuur me dan een email en je krijgt altijd antwoord.
Inmiddels is de bestelling geplaatst, nu hopen dat jullie het deze week nog in huis krijgen?!


Dan moet ik nog de winnaar van de Six -Sided Sampler en hexagon pons bekend maken.
Hussel de hussel...... trommel en getrommel....
De Winnaar is geworden

                  ......Tanja Ackermans............

Tanja gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.
Ik zal de prijs bij je bestelling doen.

Deze kaart had ik ook bij me, gemaakt met de set Petal Potpourri. de blaadjes zit op het designpapier
komt uit de Painted Blooms designer series  papier.

Iedereen nog een leuke dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...