woensdag 20 mei 2015

nog een sneak peak


Ja hoor, ik heb nog iets nieuws te laten zien.
Een kaartje gemaakt met een nieuwe set.




Ik vind hem prachtig en dat in combinatie met de nieuwe incolors
wist je al hoe ze heten? nee, nou Cucumber Crush, Delightful Djion, Mint Macaron, Tip Top Taupe en Watermelon Wonder.

de basis is whisper white cardstock bestempeld met een achtergrond stempel.
Ik heb de bloem ingekleurd met de markers.
stukje jute, design papier, en doilie, en bakers twine.

Goed, woensdag, Nieuwe weekly deals.
en wat voor deals!
Van knoopjes tot lint en zelfs de Hamburger box dies!!
Built for Free Using: My Stampin Blog


Als dit geen leuke deals zijn?
Laat me maar weten of er iets voor je bij zit.

Dan is het bijna zover, de lancering van de nieuwe catalogus. 2 juni.
Dit betelend dat alles van de lopende catalogus tot en met 2 juni is te bestellen, daarna niet meer.
in de zijbalk vind je een update van de retired lijst.
Heb je vragen over het een of ander..
laat het me dan weten
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...