woensdag 10 juni 2015

Sprinkels en nieuwe deals

Hallo Allen,

En, heb jij ook de weervoorspellingen gezien?
Ik wel, heerlijk genieten!
En het recept voor de rest van de week
      ......   veel Sprinkels .....  of te wel
  lekker veel ijs eten!!

ik bedacht dat dit kaartje daar wel heel toepasselijk bij is.


Ja, die set van Sprinkles of Live met de tree pons, dat is en blijft leuk speelgoed.
Heb jij hem nog niet...ik kan hem zo voor je bestellen, laat het me maar weten.

en wat dacht je van de nieuwe weekly deals?



Built for Free Using: My Stampin Blog


zit er een leuke deal voor je bij...? Dan hoor ik het graag van je
dinsdag gaat er weer een bestelling geplaatst worden.

Fijne dag en geniet van het ijs!
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...