zaterdag 6 juni 2015

Sprinkles of Live

Hallo Allen,

Helemaal achter in de catalogus op blz 189 staat de leuke Sprinkles of Life stempel set.
Van deze set doneert Stampin' Up! een bijdrage aan het Ronald McDonald Huis.

Deze set heb ik gebruikt tijdens een workshop. Al heb ik wel even zitten borduren op de maten van de kaart, waar komt de vouwlijn en hoelang moet het cardstock dan zijn.
dit is de kaart geworden, het idee kwam voorbij op pinterest.

een ijsjes kaart met een bomen pons!?
Ja het kan echt.de pons vind je op blz 167.
dit is de lijst van materialen die ik gebruikt heb.
Built for Free Using: My Stampin Blog

grote kans dat je ook zo'n kaart wil maken,
hier dan de maten.
cardstock van 11x 28 cm. deze rillen op 1,2cm - 5,2 cm - 10,2 cm  -  14 cm.
uit het designblok een leuk velletje zoeken 
dan een stuk cardstock van 4,5 x 16,5 cm. deze rillen op 1,2 cm en 5,2 cm.
een stukje whisper white cardstock van 7,2 x 11 cm hier komen de ijsbolletjes op.
alles vouwen en vastplakken.

met deze set ook nog een ander model gemaakt.



 een leuke veelzijdige set, waar een kleine bijdrage naar een goed doel gaat.
Wil jij ook deze leuke set? mail het aan me door.
Heb je andere vragen dan hoor ik deze graag.
Fijn weekend
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...