donderdag 18 juni 2015

Zo, en toen was de week weer bijna om!
Ik heb de afgelopen dagen zitten brainstormen hoe een bedankt kaart te maken. Deze kaart moet veel schrijfruimte hebben. Ik bedacht als ik een vouwkaart neem, ik het zo lang kan maken als ik zelf wil.
dus zo bedacht is zo gedaan...

De set Sheltering Tree (blz 89) is daar de juiste set voor. 


Met de bomen maak je een soort van landschap en dan kan je dus eindeloos doorgaan....
een paar fietsen erbij,
De Nederlandse teks komt uit de nieuwe set, (alleen met stampin rewards te bestellen)


en op de achterkant kan je heel veel schrijven.

De nieuwe weekly deals vind je tegenwoordig in de rechterbalk.
Als er een leuke deal voor je bij zit,
of als je vragen over het een of ander hebt,
stuur me dan een email.
fijn weekend
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...