zondag 29 november 2015

Hallo,

de advent maand is begonnen. Op Pinterest kwam ik een advent boom tegen, en dacht, die is leuk om neer te zetten. Maar toen kwam de vraag; heb ik wel doosjes genoeg? Want de basis zijn 25 kleine doosjes beplakt met designpapier.
Op de beurs had ik de boom ook staan, en kreeg regelmatig de vraag of ik het patroon van zo'n doosje had.  Niet dus, kant en klaar, je kan ze vinden op blz 151 (25 voor € 8,50)


De grootste uitdaging vond ik, het op elkaar stapelen en vastplakken van de doosjes.
en nee, dat ging niet gemakkelijk. Je hebt er een heleboel geduld bij nodig!
Maar goed, het is me gelukt en ik ga nu iedere dag een doosje openmaken.

Fijne dag verder
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...