woensdag 25 november 2015


Het creatief weekend in Rijswijk is weer voorbij. Ik heb weer 2 hele gezellige dagen gehad.
een aantal bekende gezien, maar toch ook weer nieuwe mensen ontmoet. 
Soms sta je toch wel versteld, over, waar de mensen vandaan komen. Uit het noorden of zuiden van Nederland, maar ook vanuit Belgiƫ of Engeland.
Vaak krijg je te horen dat het zo jammer is dat ik geen spullen aan de kraam verkoop, ja dat is nu eenmaal zo. Wat wel kan is, dat je van te voren een bestelling plaats en betaal en dat je deze dan op de beurs komt afhalen.
Tijdens de beurs ook gesproken over het demonstratrice zijn. Nu kan ik me zo voorstellen dat je niet alles hebt onthouden, dus als er nog vragen zijn.... zet ze op de mail...

Van opruimen kwam niet zoveel van terecht. Er moest nog een voorbereiding gemaakt worden voor een workshop. Deze keer kaarten en een doosje gemaakt met het giftbag punchboard (zie in de bovenbalk voor meer info over dit board)
Nu zal je zeggen, heb ik die al niet ergens gezien? Ja, dat klopt. het stond ook op de beurskraam. Het idee is daar tot stand gekomen.


en er is een kaart gemaakt met de Sprinkles of Life gemaakt.


Het was wel even stoeien met de bijbehorende pons.

En het 3e project een kaart  met de Six-Sided (hexagon) set.



hier de incolors van 2014-2016 gebruikt en meerdere stempel sets.
hieronder vind je de lijst met alle spullen die gebruikt zijn voor deze 3 projecten.

Built for Free Using: My Stampin Blog


als er vragen over het een of het ander zijn, laat het me dan weten,
Iets bestellen, laat het me weten,
Nog een leuke dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...