maandag 16 november 2015

Leuke actie en nog meer....


Vandaag is een leuke dag.


want vanaf vandaag 16 november t/m 20 november krijg je 20 % korting op 17 stempelsets.
Wil je weten welke sets dat zijn? klik dan HIER . Zit er een leuke set voor je bij..... laat het me weten dan zal ik het donderdag 19 november bestellen.

Maar er is nog meer nieuws. De Autumn/ winter catalogus is bijna afgelopen 4 januari.
En vanaf vandaag is er een Retiring lijst bekend van de producten die eruit gaan en na 4 januari niet meer terugkomen. Dus als je nog iets wilt hebben..... wees dan snel, want OP=OP.
klik HIER en bekijk de retired lijst.

Aanstaande donderdag ga ik een extra verzamelbestelling plaatsen, dus laat het me weten als ik iets voor je mee kan bestellen.

Iedereen een fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...