woensdag 18 november 2015

Nog even snel iets laten zien.
Momenteel heb ik een strakke planing. Werken leren en voorbereiden voor de beurs het creatief weekend in Rijswijk. Deze wordt gehouden op vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 november.

Deze kaart kwam ik op pinterest tegen en vond hem zo'n mooie kleurencombinatie hebben dat ik hem gewoon nagemaakt heb.

Ik ben hier met sponsjes en verschillende kleuren blauwe inkt aan de slag gegaan.
het raam is een stans en deze vind je op blz 11. heart & Home thinlits dies.
de kesrtman op de slee komt uit de stempel set Cozy Christmas op blz 9.

Weet je nog niet of je naar de beurs komt?
Misschien is het dan leuk om met korting naar binnen te komen, en maak gebruik van deze actie.

http://www.creaweekend.nl/artikelen/kaartverkoop.html
Vul bij het bestellen van de tickets de volgende kortingscode in: 
STAMPINBYMIRANDA1115CREA

en dan hoop ik je op de beurs terug te zien. Ik ben er alleen de zaterdag 21 en zondag 22 november. Vrijdag dus niet.

Fijne dag verder
en tot zaterdag.
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...