donderdag 18 februari 2016


Hallo,

Op zoek naar een leuk Sala-a-Bration kado? dan moet je de Pedal Pusher nemen!
Echt een te gekke set, je kan er alle kanten mee op.


Deze kaart kwam ik tegen op Youtube, ik dacht leuke kaart, even maken.
klik HIER en bekijk het filmpje over de Pedal Pusher stampset.

Misschien ben je helemaal weg van Ballonnen?
dan moet je de set Party Pants nemen.


Deze set is compleet, ballon, en tekst, en door te spelen met kleuren kan je alle kanten op.
bekijk het filmpje over de Party Pants set en klik HIER
 
Deze kaart heeft ook een hoog glitter gehalte.
Dat is het 3e Sale-a-Bration kado. Glittertape in 3 kleuren, goud, zilver en wit.
en wil je weten wat je nog meer met het Glittertape kan, klik dan HIER

Als er vragen zijn over het een of het ander, laat het me dan weten,
Wil je iets bestellen, geef het dan aan me door,
Een fijne dag verder
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...