vrijdag 29 juli 2016

zon zand en inkt!

Hallo,
Jeetje, wat zijn de dagen voorbij gevlogen.
Leuk als je vakantie hebt, maar om erin te werken, dat  was (echt) geen doen.
goed, laten we het over zand hebben.
Een aantal dagen geleden had ik het al aangegeven dat ik een kaart met zand wilde maken. Nee, niet op de kaart plakken, het is een schudkaart geworden.
Ergens op Pinterest kwam die kaart voorbij, ik vond hem gewoon leuk, wilde hem namaken! Het vroeg wel wat behendigheid, want dat zand kwam door de aller kleinste kiertjes....



voor deze kaart heb ik een nieuwe embossing mal gebruikt de seaside op blz 195. het is een vierkante mal en lijkt net op water!  ook het prachtige design papier By the Shore gebruikt blz 173.
en natuurlijk de prachtige vissen set van blz 93.
voor een schudkaart heb ik de lange Foam adhesive strips blz 182 gebruikt. ik dacht doe 2 randen dan kan het zand er niet tussendoor, nou ,ooi niet dus. door een heel piep klein gaatje kwam het naar buiten... lang leve plakband!
en nu kan ik heel voorzichtig schudden.

Even wat anders. nog 2 dagen om van de actie gebruik te maken, als je voor €60,00 besteld, krijg je een coupon van €6,00  deze bon kan je alleen in de maand augustus inleveren.

In de maand augustus komen er weer leuke acties. dat is dus leuk om je coupon(s) voor in te leveren!

dus als je nog wilt bestellen, geef het door.
heb je vragen over het een of ander, blijf er niet mee zitten, misschien kan ik je antwoord geven.

fijne dag verder.
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...