maandag 29 augustus 2016

laatste kans


je leest het goed, laatste kans om de prachtige exclusieve set Throughtful Branches te bestellen.

ik vind het een veelzijdige set, waar je verschillende kanten mee opkan.
Een boomstronk met vogeltjes, of..


Toch die boom, deze met heerlijke appels erin.


 Of wat dacht je van een kaart alleen maar met blaadjes? een paar blaadjes gestempeld en een aantal met de thinlits dies gemaakt.



 en dan heb je nog een variant, eentje met wat kleinere bomen.

Hier heb ik met dabbers en memoblaadjes gewerkt.

en ja,
die denneboom blijft leuk voor een Kerstkaart!

Variatie genoeg dacht ik zo.
Dus wacht niet te lang en bestel die set /bundel voor 31 augustus.
Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...