donderdag 26 oktober 2017

Hoi,
Het is weer tijd voor een kaartje. Aangezien ik volop bezig ben met voorbereidingen voor de komende beurs is het een kerstkaart geworden.
In het herfst winter boekje staan genoeg sets, toch?
Wat dacht je van de Santa Paws op blz 18? Ik heb deze kaart gemaakt.


Hoe ik ze op een rechte lijn krijg? Nou, met de stamp-a-ma-jig!
deze kan je vinden in de jaarcatalogus op blz 217 echt een geweldig hulpmiddel.
hier en daar heb ik iets ingekleurd met markers.

Oké, de maand oktober is nog niet om, dus je heb nog de kans om voor de design papier actie te gaan! Ik hoor wel of je interesse hebt.

Per 1 november kan je de nieuwe stampin Blends bestellen. zie in de bovenbalk voor meer informatie.

het weekend van 17-18 en 19 november kan je me vinden op het crea-weekend in Rijswijk.
wil je met leuke korting of 1+1 gratis actie naar de beurs? neem dan HIER een kijkje.

Heb je vragen of wil je aan bestelling doorgeven, zet het op de email
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...