woensdag 22 november 2017


Hoi,

Hebben jullie het ook zo naar de zin gehad?
Ik wel, het was vermoeiend en erg gezellig.

de Nacht van Bethlehem en de Santa Paws waren de favorieten van het weekend.


Ik heb veel mensen gesproken en catalogussen meegegeven. Als je nu vragen hebt, blijf er niet mee zitten, zet ze op de email dan zal ik je antwoord geven.
Wil je een workshop bij je thuis houden, mail me zodat we een datum kunnen afspreken.
Misschien wil je iets bestellen, geef het via de email aan me door.

Ik ga me opmaken voor de Kerstmarkt 9 december in Leimuiden.
Kom gezellig langs en schuif aan bij een van de twee workshops
wie weet tot dan!
fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...