dinsdag 16 januari 2018

Birds.

Hoi,

Ik blijf maar door de voorjaarscatalogus bladeren en denk ja, die en die en kom dan tot de conclusie dat ik niet kan kiezen, erg vervelend!
Een van mijn favoriete set is de Bird banter op blz 42. Geweldig wat je allemaal niet met die kleine vogels kan doen.

met Memento stempelen en met de Stampin Blends inkleuren. De Nieuwe Blends vind je op pagina 31. Echt ze werken perfect! Je kan ze  los bestellen maar ook per paar een lichte en een donkere kleur.
Het strookje design papier komt uit een sale-a-Bration kado. HIER vind je meer info.

Laat me weten als je vragen hebt, iets wil bestellen of een workshop wil plannen.

Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...