vrijdag 12 januari 2018

design papier

Hallo,

Eigenlijk heb je helemaal niet veel nodig om een kaart te maken.
vaak denk je veel te moeilijk, of zie je iets waar wel 4 verschillende sets bij gebruikt zijn.
Nou ik heb een kaart gemaakt waarbij ik niet veel nodig heb.
 kijk zelf maar..


In de catalogus vind je op blz 5 een pak design papier picture Perfect. de vellen zijn 15,2 x 15,2 cm.
De kaarsjes staan dus een velletje design papier, daarop een ander stukje design en een tekst.
Deze tekst die ik gebruikt heb komt uit de Pictuire Perfect Birthday.
Grappig idee toch?  Je heb vast nog wel papier in de kast liggen en een tekst zal er ook wel zijn.
Ik zou zeggen, ga met dit idee aan de slag!
heb je vragen dan hoor ik ze graag.

Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...