donderdag 18 januari 2018

flesjes

Hallo,

Heb je dat gezien? Op pagina 32 van de voorjaarscatalogus staat een set Bubble over. Een set waar je alle kanten mee op kan. stempel de flesjes in allerlei kleuren en maak er een feestelijke kaart van.
Ik dacht ik doe eens anders en maak een doorzichtige fles door vellum (blz 194 jaarcatalogus) te gebruiken. het effect is dan net effe anders.

De etiketten op de flesjes heb ik gemaakt met het design papier Bubbles&Fizz (sale-a-Bration)

Wist je dat het nu een leuke tijd is om in te stappen? Je zoekt je eigen starterspakket samen en daarnaast zoek je nog eens 2 leuke stempel sets uit. Wil je meer info HIER
Heb je vragen zet ze dan op de email.
Twijfel je, misschien dat ik je over kan halen om het toch te gaan proberen. Ik zou zeggen Doen, kom gezellig in mijn team!

Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...