woensdag 31 januari 2018

Ik blijf nog even in de valentijn sfeer.
Als je goed kijkt op pagina 19 daar zie je Painted with love specialty desiger series paper. Ik kan je vertellen het is prachtig papier en de kwaliteit is iets dikker naar mijn idee, mooi papier om doosjes te maken maar ook om het  op een kaart te plakken.


Ik heb hier de Whisper White Narrow Note cards & envelopes gebruikt (blz 19 ook,20 stuks voor € 9,75)
het kaartje is 6,4 x 11,4 cm groot.  Het is een schattig formaat je kan ze zelf gebruiken om bij een bos bloemen te doen!
Het roze hart heb ik met de Sweet & Sassy framelits (blz 214) gemaakt.
De kleine hartjes op de envelop komen uit de set Heart Happiness (blz 20)

Op 2 febr ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen dus als je iets wil bestellen geef het dan snel door.
Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...