donderdag 22 maart 2018

Z- fold kaart

Hoi,

Wat ben ju nu weer aan het maken?
"O, een kaart".
Ja, het ziet er best ingewikkeld uit hoor. "dat valt best wel mee, je moet de maten weten"
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Afgelopen zaterdag tijdens de beurs in Nieuw Vennep heb ik deze kaart gemaakt en vele vragen hier over gekregen.



Het is een Z- fod kaart.


Moeilijk is het echt niet hoor!
Je heb nodig:
cardstock van 14x 28 cm. deze rillen op 7 en 14  cm.
cardstock van 8x 25 cm. deze rillen op 11 en 18 cm
dan nog cardstock wit 3 stukjes welke je kan bestempelen.
alles vouwen en in elkaar plakken.

heb je vragen, stuur me dan een email.

Nog een paar dagen dan is de Sale-a-Bration actie echt afgelopen en kan je de sets niet meer krijgen.
wil je er nog eentje... geef je bestelling dan voor 31maart door!

Heb je zin in een leuke workshop, wil je kennis maken met Stampin' Up!. Hoe is het om bijvoorbeeld met een houten stempel of met een clearstempel te werken? 
stuur me een mail met je vraag en of eventueel een datum.

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...