zondag 29 april 2018

Hoi,

Stiekem vier ik nog steeds feest hoor, deze keer omdat ik al met nieuwe spullen aan het werken ben!
Ja, dat is zo het voordeel van een demontratrice te zijn.
kijk, dit, kan ik je wel laten zien....


Dat papier is ..echt prachtig! En, zie je de inktkleur, die is ook nieuw.ook de stempel is leuk om mee te werken.
Met deze ijn gaan we onder andere werken tijdens de workshopmiddag op 26 mei. Ben je nog niet aangemeld en wil je ook komen of heb je vragen over de middag,  stuur me dan een email.

bij de catalogus die komen gaat, verdwijnen er een heleboel kleuren
deze:




Er komen wel weer hele prachtige kleuren voor terug Hoor!
kijk hier maar eens:
De Incolors:














en wat dacht je van deze nieuwe kleuren?

en plak je alles in  elkaar dan krijg je dit kleuren palet

en zeg nu zelf, dan is het toch leuk als je tijdens mijn workshopmiddag al met een aantal nieuwe kleuren aan de slag kan?

heb je vragen of wil je nig iets bestellen stuur me dan een email.
Fijne dag
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...