zaterdag 19 mei 2018


Hoi,

Niet te geloven, wat vliegen de dagen voorbij. Als je mij nu vraagt wat heb je gedaan? nou, dan kan ik je melden heel veel voorbeelden maken met allemaal nieuwe stempels en inktkleuren.
Komende zaterdag geef ik namelijk een stempelfeestje in een zaaltje hier in Hazerswoude, goed bereikbaar en voldoende parkeerplek en er is nog plek!
dus heb je tijd en wil je met de allernieuwste stempels en inktkleuren werken, stuur me dan een mail voor meer informatie.

Zo had ik voor Moederdag een plantenbakje gekocht. Nu dacht ik wat kan ik hierbij maken...?
En weet je, er zit zo'n stokje in dus daar kan ik mooi een kaartje aanhangen.
Ik aan de slag met dat prachtige design papier Share wath you love.
het is een klein kaartje geworden waarbij ik design papier, embossing mal,  nieuwe stempels en een prachtig nieuwe inktkleur heb gebruikt.

in het bakje staat het veel leuker!


Goed, geniet van het Pinksterweekend, dan ga ik nog even verder met alle voorbereidingen.
heb je vragen ... zet ze op de mail.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...