maandag 18 juni 2018

DistINKtive stempels

Hoi,

DistINKtive stempels, je zal wel denken wat bedoelt ze nu weer?
Nou, dit zijn nieuwe stempels, monochrome dimensie in de stempel of te wel een foto realistische stempel die voortkomt uit een foto. Stempel 1 keer en creeƫr toch meteen diepte!
Kijk dit bedoel ik

 Ik vind ze geweldig!
Als je in de catalogus op de laatste pagina kijkt 241 zie je meerdere van dit soort stempels.

Ik heb nog iets leuks om aan te kondigen!
In de maand juli is er weer een actie van het designpapier. 4 halen en maar 3 betalen.
Het gaat om de volgende series.
blz 189: Twinkle Twinkle , Under the Mistletoe, Nature's Poem
blz 190: Petal Promenade, Tranquil Textures, Animal Expedition, Best Route
blz 191: Garden Impressions , Tropical escape, Wood Textures.

Geef maar aan welke serie(s) van het papier je zou willen bestellen, ook als je maar tot 2 series komt. Mogelijk zijn er meerdere personen die maar 2 series willen hebben en dan kan ik het combineren tot 1 bestelling.

Zijn er vragen blijf er dan niet mee zitten, zet ze op de email.
Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...