maandag 2 juli 2018

designpapier actie.

Wat neem jij mee als je met vakantie gaat?
Ik had inderdaad iets meegenomen om een kaart te kunnen maken.

Het paste allemaal net op de tafel!


En dan kom ik tot de conclusie dat ik geen Nederlandse teksten bij me had. die moet ik nu dus nog opzetten.


Wat was het heerlijk om de Simply Shammy  bij me te hebben zeg. natmaken en klaar voor gebruik, stempelen en schoonmaken maar...
Het is echt een aanrader om hiermee je stempels schoon te maken


Deze maand, 1 t/m 31 juli is er weer een leuke designpapier actie.
actie van het designpapier. 4 halen en maar 3 betalen.
Het gaat om de volgende series.
blz 189: Twinkle Twinkle , Under the Mistletoe, Nature's Poem
blz 190: Petal Promenade, Tranquil Textures, Animal Expedition, Best Route
blz 191: Garden Impressions , Tropical escape, Wood Textures.


En ....wil jij een, twee, drie of vier van deze designs pakken bestellen, geef het dan aan mij door.
ik verzamel tot 4 en ga dan bestellen.

Heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, zet het op de email.
Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...