woensdag 11 juli 2018


Hoi,

Doe je mee met de designpapier actie?
HIER vind je een duidelijk overzicht van hoe de vellen eruit zien.
Zie je nu een leuke serie laat het me dan weten. Ik verzamel tot 4 pakken en dan ga ik bestellen, hierdoor betaal je nog geen € 10, - per pak van 12 vellen.

Ik ben bezig geweest met de Stitched alround set van blz 17.
Kijk:
deze set heeft leuke framelits voor labels, achtergrond en ook randen.
Op deze kaart heb ik de achtergrond en een label gebruikt.
De bloemen komen uit de desiger series paper Share what you love.blz 188

Heb je vragen, wil je iets bestellen, laat het me weten.
Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...