donderdag 5 juli 2018

inkleuren.


Ja, inkleuren van je stempelafdruk. Nee, ik ben er niet zo goed in. Er zijn meerdere producten om mee te kleuren. Meestal gebruik ik de inktmarker blz 202 vind je de hele box. Je kan ze ook per kleurbundel bestellen.
Wat dacht je van de watercolorpencils op blz 202. ook heerlijk om mee te werken. Ik kan je verklappen in de maand augustus komen er nieuwe kleuren!
En, dan heb je ook nog de stampin Blends blz 205. En vanaf nu zijn alle kleuren te bestellen, als single of als combopack, het inkleuren, mengen van kleuren licht en donker, het ging nog nooit zo gemakkelijk...





Bij deze kaart heb ik met de blends een paar strepen getrokken, het lijkt net designpapier!
 en met mijn favorieten varken de kaart afgemaakt. 

vragen? laat het met weten.
Fijne dag,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...