maandag 27 september 2021

 Hallo allen,


Nog een paar dagen en dan is de sale-a-bration periode voorbij, 30 september is de laatste dag. Wil je nog die leuke schapen stempels, of een van de andere cadeaus? wees dan snel met bestellen, voor een bestelling van 60 euro zijn  de schapen voor jou!

Tijdens het creatief weekend begin september ben ik bezig geweest met de Picture This dies (blz 164). Wat een leuke dies zijn dit, zeg.  cirkels en rechthoeken, en wat je eruit stanst kan je gebruiken voor de tekst.


De bloemen komen uit de Hand Penned stempelset. (blz 105) en het design papier komt ook uit diezelfde collectie.

Het creatief weekend in Rijswijk vind weer in november plaats op de 19, 20 en 21ste , en ja, dan ben ik weer van de partij. Kom jij ook? ik heb een leuke korting voor je, geen 8 maar 6 euro betalen voor een volwassene ticket.

Heb je vragen, laat het me weten.

Fijne dag,

Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...