vrijdag 15 oktober 2021

 hoi,

Ik heb iets leuks te laten zien. Vanaf 2 november kunnen jullie een nieuwe suite bestellen! de stempelbundel is er een die in het nieuwe voorjaarsboekje 2022 staat!!

Het voordeel van demonstratrice zijn is, dat je eerder met prachtige materialen kan werken en dat heb ik dus ook gedaan. De hoofdkleuren evening evergreen en soft succulent, echt prachtig! de suite bestaat uit bloemen en bladeren. Deze suite is ook in het Nederlands te bestellen.


De binnenkant van de kaart heeft een muizentrap met wat kaartjes erin om het wat speels te maken.



Ben je nieuwsgierig geworden? neem dan HIER voor de Nederlandse versie en HIER voor de Engelse versie.

Ik zal komende week nog meer van deze suite laten zien.

Heb je vragen of wil je iets bestellen, laat het dan weten.

Fijne dag en maak er een leuk weekend van.

Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...