dinsdag 5 oktober 2021

 Hallo,


Ik heb jullie weer iets te vertellen. In het najaarsboekje op blz 6 en 7 vind je twee kits waarmee je razendsnel kaarten en labels kunt maken. Vanaf 6 oktober is de kit voor de labels te bestellen.



Deze kit bevat alles om je kleine presents van een label te voorzien, HIER vind je een filmpje met wat er allemaal in deze kit zit.

Dan is de koopjeshoek in de onlineshop weer aangevuld met afgeprijsde artikelen. nieuwsgierig? vanaf 6 oktober staan ze erin,  onlineshop link,

Afgelopen weekend was het wereld kaarten maak dag. Op zondag na mijn werk ben ik ook nog even aan de slag gegaan.

En wel met het prachtige design papier uit de Whimpsy & Wonder  suite  (blz 24-25).


En, wat dacht je van een kaart met alleen maar bomen? 


Heb je vragen, of wil je de kit of een van de andere kits, die je HIER vind , bestellen?  laat het mij weten.

Fijne dag, Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...