donderdag 2 februari 2023

Nog meer sale-a-bration.

 

Hallo,

Het is nog een maand lang sale-a-bration. Het leuke is dat er deze maand nieuwe sale-a-bration producten bij zijn gekomen. nieuwsgierig? 


HIER vind je de link naar het Pdf bestand. Maar je kan de producten ook via de online-shop bekijken en dan moet je HIER maar eens een kijkje nemen.

Heb je de minicatalogus gezien? Op pagina 14 t/m 17 vind je de fancy flora collectie. Echt prachtig is deze, ik ben met de bloemen en de grote stans aan de slag gegaan. Het is een twee stap stempel. Door met lichte en donkere kleuren te werken, krijg je de mooiste effecten!


Maar, deze stans kan je dus ook op een andere manier gebruiken. Ik heb met wit cardstock de stans eruit gedraaid,  vervolgens ben ik met een lichte kleur, in dit geval soft sea foam en een blending brushes over het papierenmalletje gegaan. en dan ziet het er zo uit..


Een collectie met vele mogelijkheden.

Heb je vragen, wil je iets bestellen, zet dit dan op de email.

Fijn weekend,

Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...