donderdag 15 mei 2014

Bloemen uit een doosje

Hallo Allen,

Deze keer een variatie op de card in a box.
Eigenlijk is het meer een doosje waar je dan weer een kado bon in kan stoppen.
Het idee komt van Kelly Acheson. Ik heb hier eentje met bloemen gemaakt, maar je kan dus ook iets met voetballen maken, of vlinders of een combinatie van....
Eerst maar even laten zien wat ik gemaakt heb.



Achter de bloemen is er dus ruimte voor een kado kaart.
Ik heb hier de envelop punch board gebruikt,om het doosje te maken.
andere materialen die ik gebruikt heb: de Flower shop bundel, en de mooie Hardwood achtergrond stempel.
De kleuren real red, daffodil delight, grumbal green en pacific point.
en de basic black en baked brown sugar inkt
De tekst komt uit de Nederlandse sentimenten.
Nu denk ik zomaar dat jullie ook wel zo'n leuk doosje willen maken?
Ik zou zeggen, neem hier een kijkje.   En maak zelf je doosje.

Heb je vragen over het een of het ander,
Wil je een leuke workshop?
Of wil je iets bestellen, stuur me dan een mailtje.
Fijn weekend.
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...