woensdag 25 juni 2014

Hallo,

Het blijft toch wel leuk om een kaart met van die strepen te maken.
En dan lekker met de nieuwe kleuren aan de slag.
Ja de set  Work of Art is nu al een favoriet.

Alleen ben ik over die vlindertjes niet zo tevreden. Het is een stempel, maar ik had liever een pons gebruikt, of een stansje.

En als jawel, je kan er ook nog wel een kerstkaart meemaken,
Met die strepen kan je dus ook een boom maken.
Hier dan mijn 1e kerstkaart voor dit jaar.

Hier heb je dus echt de stamp-a-ma-jig nodig.  Ook moet je met een geeltje werken, anders krijg je geen verspringing in je strepen.
de puntjes heb ik dan weer met een stempel uit de gorgeous grunge gemaakt.
En natuurlijk de een tekst uit de Nederlandse sentimenten.

Nog een paar dagen en dan is de maand juni voorbij, zo ook de producten die op de retired lijst staan.
Wil jij nog iets hebben, twijfel dan niet te lang, geef het door en ik zal het voor je bestellen.
30 juni is echt je laatste kans.
groetjes Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...