vrijdag 16 december 2016

kerstboom

Hallo,

Voor je het weet is de week weer voorbij. Wat heb ik gedaan?
oeps, geen kaartje laten zien afgelopen week.
De kerstboom staat, en ja. ook mijn papieren bomen. Het is echt een hobby geworden om de slingers en papieren ballen op te hangen!

natuurlijk heb ik nog een kerstkaart om te laten zien.
En hoe toepasselijk, een kerstboom!
gemaakt met de Santa's Sleight thinlits.


weet je wat er nu zo leuk is aan een demonstratrice te zijn?  Een pre-order plaatsen en een heleboel mooie stempels, stanzen en papier te bestellen.
Laten zien, nee, nog even geduld.  ik kan al wel verklappen, hoog heb gehalte!

 HIER   een update van de Retired lijst.

de Year-End Closeouts is ook nog aan de gang. Wil je weten wat voor leuke producten er afgeprijsd zijn? neem dan HIER  een kijkje.
Zit er iets leuks voor je bij, geef het aan me door dan zal ik het voor je bestellen. ( je hebt het alleen niet meer voor de kerst in huis)

Het weekend staat bijna weer voor de deur,
ik zou zeggen veel plezier!

als je vragen hebt, over weet ik veel wat..
zet op de mail en ik zal je antwoord geven.
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...