vrijdag 6 januari 2017

Hallo,

En, wat vind je van de nieuwe catalogus?
Een van mijn favoriete sets is de High Tide op blz 25.
Een set waar je prachtige kaarten kan maken. Door met kleurencombinaties te werken krijg je prachtige resultaten.

ik vind het net een schilderij.

heb je vragen...
Wil je iets bestellen...
Laat het me weten. 12 januari plaats ik weer een bestelling.

Misschien wil je een hobby demonstratrice worden, dat kan!
Een starterspakket uitzoeken en je kan aan de slag.
nu is het extra leuk, want je mag 2 extra stempelsets uitzoeken.
HIER  Vind je meer informatie.  Als je vragen hebt, zet ze op de email.

fijne dag.
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...