maandag 13 februari 2017

bling, bling,

Tja, je moet er wel van houden, al dat bling bling.
wat ik bedoel? nu kijk deze kaart



de bloem heb ik gemaakt met de Stylish Stems Franelits Dies (blz 42 spring/summer)
en onder de bloem zit glitter papier, hier de kleuren Bermuda Bay en Sweet Sugarplum gebruikt.
maar er is nog een kleur hoor, Mint Macaron!
vanaf 21 februari is dit sale-a-bration kado uit te zoeken bij een besteding van €60,00
6x6 inch vellen, 12 sheets en 4 van iedere kleur.

heb je vragen, of wil je misschien iets bestellen?
geef het an me door, 21 febr gaat er weer een verzamelbestelling uit.

fijne dag
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...