dinsdag 4 juli 2017

Hoi,

En ook deze week feest ik nog lekker door!
Als je voor 7 juli je bestelling doorgeeft dan krijg je van mij 10% korting.
en bovendien krijg je bij iedere € 60 krijg je een coupon van € 6 die je kan besteden in de maand augustus.( zie actie in de bovenbalk voor meer info)

hou jij ook van fietsen? Nu dan heeft Stampin' Up!  een leuke set met een fiets. Op blz 20 van de catalogus vind je de Bike Ride set en er bestaan ook framelits dies, bestel de bundel dan ben je voordelige uit € 52,00.
Met deze set maak je de prachtigste creaties.
op pinterest zag ik deze kaart voorbij komen en dacht die is leuk, moet ik ook maken.

Stuk design papier komt uit de foil frenzy specialty serie blz 189. prachtig papier om ook doosjes mee te maken!

het werkt verslavend om mer die fiets bezig te zijn, ik heb er een aantal fietsen gestempeld in verschillende kleurencombinaties. Een gele fiets leek me wel wat,  lekker vrolijk.


Een restje desigpapier uit de Delightful Daisy serie blz 189.
De tekst komt uit een nieuwe Nederlandse set.  Neem maar eens een kijkje in de bovenbalk en zie welke sets er nog meer zijn!

Goed,  als er vragen zijn laat het me weten,
Ik zou zeggen pak die korting en geef je bestelling door.
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...