dinsdag 1 augustus 2017

Carols of Christmas


Hoi, ik weet het, het is nog ver weg, maar voor je het weet is het weer kerst.
en ah, hoeveel kaarten moet ik maken? Welke sets heb ik, wil ik dit jaar iets nieuws?
Maar ook wat wil ik allemaal op de beurs laten zien, het spookt allemaal door mijn hoofd.

1 september is het weer zover dan komt er weer een autumn winter catalogus uit en ik kan je al verklappen (dat is het voordeel van demonstratrice zijn) het staat weer bomvol met prachtige spullen.

De set of eigenlijk bundel, Carols of Christmas is vanaf vandaag voor iedereen te bestellen.
een set waar je vele kanten mee op kan, en de bijpassende thinlits zijn echt geweldig.

neem deze kaart..

Ik heb alleen de achtergrond gestempeld en verder thinlits gebruikt.
Zie de maan en de sterren en bedenk wat voor prachtige creaties je ermee kan maken...

maar deze is ook leuk
een prachtig randje op je kaart!
en zo kan je nog veel meer....
er is een Pdf folder zodat je kan zien wat er allemaal in de bundel zit, klik HIER

Inspiratie nodig? bekijk dan  DIT youtube-filmpje

ik zou zeggen heel veel kijkplezier.
Als je vragen heb stel deze gerust via de mail.
en als je iets wil bestellen... zet het op de mail en ik zal het voor je bestellen.

Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...